Merhaba! Müzik dinlemek için Samsung'un kendi uygulamasını kullanıyorum. Memnunum da ancak denemek için -hatta daha fazla memnun kalırsam- devam etmek için önerebileceğiniz bir oynatıcı var mı? Mi Music'i denedim de arayüzü falan Çince idi. 🙂 Şimdiden teşekkürler.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Poweramp kullanıyorum uzun süredir daha iyisi var mı denemedim. 1 aylık deneme sürümünü kurup deneyebilirsiniz.
2 hafta imiş deneme süresi. :/ Teşekkürler. 🙂
@cihatinan Silip telefonu aç kapa yapınca tekrar yüklenebiliyordu en son. Arada sırada da indirime giriyor. 60 kuruşa almıştım.
@waterfallll Takipteyim... 🙂
Arayüzü hoşuma gitti açıkçası. Deneyeceğim. Teşekkürler 🙂
Jet Audio iyidir