Microsoft Wedge mouse kullanan var mı? Kompakt kablosuz bir mouse arıyorum bunun tasarımı ve yorumlara göre malzeme kalitesi hoşuma gitti. Sizce bu tasarım uzun kullanımlarda el yorar mı? 99₺'ye buldum almayı planlıyorum.
#TeknoYardım

Microsoft Wedge mouse kullanan var mı? Kompakt kablosuz bir mouse arıyorum bunun tasarımı ve yorumlara göre malzeme kalitesi hoşuma gitti. Sizce bu tasarım uzun kullanımlarda el yorar mı? 99₺'ye buldum almayı planlıyorum.
#TeknoYardım

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
geç kardeş bildiğinden şaşma
Sculpt comfort vardı bir de
@titan Bence kesinlikle el yorar.O fiyatlarda ele oturan bi sürü alternatif var.
Baktım da uzun kullanımda sıkıntı olur aynen. Mouse yerine elin daha çok temas ediyor yere. Microsoft Designer alayım en iyisi.
Herkesin zevk anlayışı farklı tabii ama gözlerim kanadı bu ne ya ?
Bu son derece kullanışsız olur. İlle de kolay taşınsın dersen Arc modeline bakabilirsin. Sculpt Comfort da taşıması çok zor olan bir mouse değil ama baya rahat. Ben Arc olanı evde bıraktım Sculpt taşıyorum yanımda.
Arc'ın fiyatı bunun neredeyse 3 katı ama designer'a bakıyorum şimdi.
Tasarım var işlevsellik yok gibi.
bunun yerine xiaominin düz sade tasarımlı mouseu var onada bakabilirsiniz