Kamping hakkında tecrübeli arkadaşlardan tavsiyeye ihtiyacım var:
Önümüzdeki hafta marmaris-fethiye bölgesindeki kamping alanlarında tatil yapmayı düşünüyoruz. 2 kişiyiz. Kamping alanlarında geçiş yaparken otostop çekmeyi düşünüyoruz. Yalnız yanımıza çadır mı alalım yoksa kampinglerde ki kurulu çadırları mı kiralayalım karar veremedik. Aradaki fiyat farkından ziyade kampinglerin güneşin altına kurulmuş olmasından korkuyoruz. Genellikle nasıl olur bu işler yardımcı olan olursa sevinirim.
Muhtemel rota:
*Marmaris
-Aktur Kamping
-Çubucak Orman Kamping
-Akyaka Kamping
-Köyceğiz Kamping
*Fethiye
-Ölüdeniz
-Kelebekler Vadisi
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@burakozkes
Kendi çadırınızı alın bence, ha kendi çadırınız derken 90 liraya arpenaz almayın güzel havalandırmalı bir çadır olsun. Kalın birde mat alın çantaya baülıyın. Kelebekler Vadisinde altta çadır kurmak 90 lira haberiniz olsun. 25 liraya git gel bilet vardı bildiğim o daha mantıklı.
@burakozkes valla 90 liralık arpenaz ı aldık bile. yorumunuz hayattan soğuttu : ) siz ne önerirdiniz?
@oguzozturk1991 İade edebiliyorsaniz 300 liraya kolay kurulan güzel havalandırması olan çadırı öneririm.
@burakozkes teşekkürler . hava olmasa da olur .
Ben de arkadaşımla benzer rotasyonu düşünüyorum ve benzer durumdayım bilgili bir arkadaşın tecrübeleri çok yararlı olur
Sizi şuraya alalım çok daha yararlı bilgiler edinebilirsiniz.
https://www.facebook.com/camprailtr/
@ssaygin dostum takip attım sayfaya ama paylaşımlar hep sayfa yöneticisi tarafından yapılmış. bişe yazsam garip duracak gibi : )
@oguzozturk1991 Onlar üye olmadan önce görebildiklerin.Canlıdır baya grup garip olmaz. 🙂
kelebkler vadisini direk çıkarın onun yerine kabak koyu daha güzel ve ucuz bir alternatif.
kelebekelrde tek işletme var. ordaki klübede kalırsanız geceliğine 250TL isterler. klübede de zaten boceklerden yatabilirsen. heleki sakın WC li olan klübelerden alma gafletine düşmeyin, kapısı yok o sıcakta wc kokusu çekilmiyor. büyük pişmanlık...
@homerusan vadiye daha önce indim. kalmak mantıksız gelmişti o zaman da. daha çok o yamaçtan iniş için gidilesi.