Merhabalar,
Kendi halimde Small Basic ile uğraşırken bir kaç şey yazdığım bir blog oldu şuan için daha fazla içerik girmiyorum ama ilgilenen kimse olursa (yaklaşık bir aylık bir işe girdim :/ ) tekrar ders girmeye çalışırım.İster çocuklar ister yeni başlayanlar için Türkçe basit bir kaynak daha olsun istedim.
Blog: https://kodkarga.wordpress.com/
Sormak istedikleriniz olursa DM'den yazabilirsiniz:https://twitter.com/BohemianShaman
#akış #programlama #Yazılım #blog
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
