500 TL bütçem var daha çok oyun ve konuşma için kullanacağım. Sonrada müzik için tabiki. Benim için ses kalitesi ve mikrofonu iyi olsun istiyorum, o fiyata göre en azından. Karşı tarafla konuşurken sesimi net versin ve aldığım sesi de net ve berrak versin. Birde kulaklık konforlu olsun kafamı çok sıkmasın. Önerilerinizi bekliyorum
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@agab
3 yıldır samson go mic kullanıyorum. Son derece memnunum. 3 mikrofonlu, 3 modlu mükemmel bir mikrofon. Tam fiyat performans ürünü. Jahreinin 2 hafta önceye kadar kullandığı mikrofon
Pardon mikrofon bakıyorsun sanmıştım