Hikayeler başka dahi olsa karakter ve olayların derinliğini kaçırırsınız, kararlarınızı ya da bu kararları alırken yaşayacağınız duygular/ikilemler daha farklı olur, tabi benim kanım bu. Ben bir kayıp olarak görürüm ama zamanım sadece bir oyun oynamaya uygun derseniz iki oyun arasında yazı tura atar yine de Witcher 2 derim sanırım. 🙂
Çok şey mı kaybedersin tam emin degilim ama birseyler kaybedersin mesela 2nin başındaki kaçış sahnesi, triss ile duygusal bağı, sana bulunulan ithamlar, 3.oyunda karşılaşacağınız 1-2 karakter. Tavsiyem 2.oyunu en kolayda açıp yardırip devam etmen.
Hayır 3 başka bir hikaye 4 için etkileşimli olacağı söylense de çıkmadan bir şey söylemek zor
Hikayeler başka dahi olsa karakter ve olayların derinliğini kaçırırsınız, kararlarınızı ya da bu kararları alırken yaşayacağınız duygular/ikilemler daha farklı olur, tabi benim kanım bu. Ben bir kayıp olarak görürüm ama zamanım sadece bir oyun oynamaya uygun derseniz iki oyun arasında yazı tura atar yine de Witcher 2 derim sanırım. 🙂
Youtube'da 1. ve 2. oyunun hikayesini anlatan videoları izleyebilirsin.
Bence çok şey kaybedersin. 2 de iyi oyun ve çok uzun sürmüyor. Benim fikrim 2'nin hikayesi Wild Hunttan daha iyi. Wild Hunt'un ise oynanışı daha iyi.
Arasında hikaye bağlantısı var mı onu soruyorum. Yoksa onu da oynarım sonra. 23 saat sürdü arkadaş oynarken.
2 nin oynanabilirliği sıfır.
Kesinlikle katılmıyorum 😀
@aslansi ufak bir yerden zıplamak için yanına gidip space ye basmak gerekiyordu diye hatırlıyorum.
Çok şey mı kaybedersin tam emin degilim ama birseyler kaybedersin mesela 2nin başındaki kaçış sahnesi, triss ile duygusal bağı, sana bulunulan ithamlar, 3.oyunda karşılaşacağınız 1-2 karakter. Tavsiyem 2.oyunu en kolayda açıp yardırip devam etmen.