arkadaşlar iyi akşamlar anneme telefon alacağım ama diyorum ki elimdeki lg g4 anneme versem samsung s8 alsam nasıl olur, varmı kullanan yorumlarınız nelerdir?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
U11 bi bekle derim. Çok övüyorlar.
P10na pek sicak bakmiyorum ya. Samsungun amoled ekranini cok beğeniyorum e telefonda tasarim olarak iyi. Performansta veya kameradan sikayet edecegimide pek sanmiyorum.