İyi fiyat, Gameekstra indirimini kaçıranlar değerlendirebilir. #f710 #gamepad
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
kendim xbox 360 kontrolcü kullanıyorum, arkadaşımda bundan var. xbox one kontrolcüsü alabiliyorsanız direkt onu alın bence. aradaki fiyat farkına kesinlikle değiyor.
Bende hem bundan var hem xbox one kontrolcüsü. Yarış oyunlarında ,euro truckta xbox kolu çok iyi oluyor. Ama PESte benim el alışkanlığımdan heralde garip geldi xbox kontrolcüsüne alışamadım.
@tekir Arada 60 lira fark var 😀 Sanmıyorum değeceğine. Benim tek isteğim analog tetiklerdi zaten. Onun dışında ps düzenine alışık olduğum için bu daha mantıklı geliyor bana.
Çok ağır bir kol.Tuşları da sert.Uzun süre oynayınca yoruyor.
Bu firma çok iyi indirimler yapıyor, facebook sayfasından takip ediyorum 🙂