Para ne garip şey yaptıramayacağı iş yok. Bu Pınar markasının müdürü mü neyiyse akşam bir densizlik yapmış baktı parası olanlar boykot için örgütleniyor hemen çark etmiş 😀 Gençler gücünüzün farkında olun senin gibi düşünen milyonlarca insan var, o elindeki parayla her şeyi yapabilirsin, boykot senin hakkındır kullanmasını bil yeter.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yok , o iş geçti artık. Kara listeme aldım , Pınar yok bundan sonra.
olay nedir kaçırmışım da link atarmısınız ?
https://eksisozluk.com/pinarurunleriboykot--5346972?a=popular
linkler için teşekkürler saolun.
Okullarda dagıtılan okul sutu de Pınar'a aıt. Ne güzeĺ bir çark bu...
bölgesine göre değişiyor bursa ve çevresi sütaş.
@huvelbaki Okulum bursada. Bızım okula pınar gonderıyor
Bilgi için teşekkür ederim. BUnlar artık eve girmiyor.
yurtta kaldığım için et, peynir rüyamda bile göremiyorum
Bak bakalım bir daha alıcak mıyız, esnaf da almayacak. Şimdi yalakalar düşünsün.
@at Bizim yurtlarda vardı? Ben yurtta çıkan yemeklerden yerdim. Sizin ki herhalde sözüm meclisten dışarı ahır galiba ot veriyorlar 😀
Bu adamların ürünlerini yaklaşık 2 yıldır sokmuyorum eve çokta memnunum 🙂
@hamitozlu ot bile yok