bu tip yerlerde 1.800 e xz yine 1800 e s7 1.500 e s6 satılıyor
tecrübe eden alan yada bilen varmıdır alınır mı ?
#akış
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Garantisi yok tamamen. Kendi telefonumu kendim tamir ettim öyle diyim. Farklı isimler altında aynı yere çalışıyor çoğu. Örn: mys, intelli...
garantinin hiç bir öenmi yok benim için ürün orjinal kayıtlı olsun yeterli 🙂 bu konuda iyi ler midir hocam
@pqonerme İmei kontrol edip alırsın zaten. Telefonu görmeden parayı verip kargolamasınlar hocam. IMEI sorun olmuyor da benim telefon Arapçaydı 😀 Sonra fastboot tan hard reset atıp düzeltmiştim.
@alper212 türkçe dii ayarlarda vardı değil mi hocam güncellemeler de geliyorsa kaymak 😀 istanbuldayım zaten elden alıcam.
@pqonerme Var var arapça bilmediğim için fastboottan attım zaten 🙂 İşte telefonun pili şişti ben değiştirdim sonra A5 2016'idi telefon.
Hem kutudaki hem telefonun içindeki hemde telefonun arka kasasındaki imeileri kontrol et aynısımı diye.