Merhaba.Kendim için telefon arıyorum. Telefondan dan üst düzey anlamadığım için sizlerin görüşünü almak istiyorum.bütçem maksimum 2500 TL, kameraya çok önem veriyorum.Bataryanın bir günü çıkartması benim için önemli bir kriter. Telefonda sık oyun oynayan biri değilim hatta çoğu zaman oynamam. Marka Fark etmez.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Teşekkür ederim.
Yapmak istediğine bağlı olarak kullanacağın işletim sistemi de değişir. Telefonu kurcalamak, yeni şeyler denemek istiyorsan Android almalısın.
Iphone SE - https://www.youtube.com/watch?v=MWZ7udJEipA
Lenovo Moto Z - https://www.youtube.com/watch?v=Lw6l7u37MFU
S7
HTC 10, S7 ,Iphone SE, Lenovo MotoZ
Xperia xz, huawei p9
Aslında kendi kullandığım Moto Z'yi satsam mı diyorum şu sıralar 🙂 Çok çok güzel bir telefon ilgilenirsen konuşabiliriz detayları
Teşekkür ederim, ama moto z'yi sanırım düşünmüyorum.
S7/Edge
Teşekkürler