Arkadaşlar P10"u beyendizmi? Bən çook beyendim. Hem tasarım, hem donanım dengesi çox iyi.
#akış #Huawei
http://m.gsmarena.com/huawei_p10-8514.php


Arkadaşlar P10"u beyendizmi? Bən çook beyendim. Hem tasarım, hem donanım dengesi çox iyi.
#akış #Huawei
http://m.gsmarena.com/huawei_p10-8514.php


Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bence güzel tek eksisi ekran çerçeve oranı daha iyi olabilirdi ama olsun
72% lerde. Çokda kötü degil.
parmak izinin önde olması bence çok önemli g2 kullanırken tmm alışıyordum yinede ne gerek var telefonun arkasında parmak izi aramaya masaya filan koyunca sıkıntı 🙂
ben beyenmedim (!)