MacBook Pro Retina kullanıcısıyım, ekran çözünürlüğüm 2560x1440. Monitör almak istiyorum lakin bu çözünürlüktekiler 2.500TL den başlıyor. Samsung'un şu modeli hoşuma gitti. SAMSUNG 23.5" LC24F390FHMXUF Lakin çözünürlüğü 1920x1080... Görüntü kalitesi açısından problem olur mu.. Bilgisi olan var mıdır
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 180 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mid2011 Mac Mini Server'da philips 1920x1080 ve dell 1440x900 2 monitör kullanıyorum retina falan yok düz montörler pek bi sıkıntı yaşamadım
retina ve normali arasında da uyum işini çözer muhtemelen
ama yine de imkanın varsa öncesinde bi yere bağlayıp test et asıl ekranı bozuyo mu harici monitör bağlamak diye @onurgirgin94
Teşekkür ederim, deneme fırsatı bulmadan almayayım iyice bir incelemek gerek. @gurkan-atilgan Linkteki monitör uygun duruyor, teşekkür ediyorum. @emre907
Evet yakından problem olabilir, en iyisi 2560x1440 çözünürlüklere odaklanmak. Teşekkür ederim yorumunuz için. @orcun
Muhtemelen olur -> https://teknoseyir.com/durum/376528
Yorumlara da bkz.
Sierra'da ne değişti henüz bakmadım. Ama fontlar düzgün gözüksün diye Linux'un eski zamanları gibi uğraşmak gerekebiiyor.
Bir monitör seçmeden önce yurtdışındaki forum tarzı platformlardan sorun yaşayan var mı yok mu muhakkak kontrol edin.
#apple
hala sierra geçmedin mi? :O @paralelport
@gurkan-atilgan Yeni bir şey getirmiyor; bir kurulumun da 1 hafta zaman isteyeceğini, işlerin bir o kadar aksayacağını düşünürsek...ben almayayım. Bir sonrakine belki.
linkteki yazınızı baştan sona okudum epey faydalı oldu. Sanırım monitörü almadan evvel teşhirde epey bir denemek farz oldu artık 🙂
@onurgirgin94 öyle bir şans varsa mükemmel olur.