Merhaba Arkadaşlar AlieExpress den alışveriş yapıyorum.bir sorum olacaktı 43 dolara bir ürün siparişi verdim ancak ''Order Status'' bölümünde ''Awaiting delivery'' yazıyor bu ne anlama geliyor ve onun altında ise ''Your order will be closed in: 59 days 17 hours 28 minutes'' yazıyor merak ettiğim konu siprariş elime ulaşaçakmı lütfen yardım ediin..
@berkcan96
kardeşim yardım edermisin çoğu arkadaşım seni tavsiye etti lütfen yardım et...
Son bir saat içinde 189 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
59 gün içinde gelmesi gerekiyor. 59 günün son 6-7 gününde hala gelmez ise satıcıya gelmedi diye mesaj gönder.
bir sorum daha olacaktı
ürünü şu anda mı onalıyım yoksa ürün elime geçince mi????
Elinize geçince. Şimdi onaylarsanız, gelmezse hak iddia edemezsiniz
çok teşekkür ederim Allah sizden razı olsun...
Geç gördüm kusura bakma. Awating delivery teslimat bekleniyor demek yani kargo yolda sana gelmesi bekleniyor. O 59 gün de buyer protection yani alıcı koruması 60 gün boyunca ürünün senin eline geçmesi için süre var o süre içinde eline geçer ama sen ürünün geldiğini onaylamassan koruma süresi bittiğinde para direk satıcının hesabına geçer.Ama diyelim ki protection süresi 3 gün kaldı ürün hala yok satıcıya koruma süresini uzatması için istekte bulunman lazım ya da iade sürecini başlatacaksın.Eğer ürün gelmez sende 60 günlük koruma süresini geçirirsen paran gider ona dikkat et. Şimdilik siparişinde bir sorun yok yani.
Teşekkürler kardeşim Allah Razı Olsun