Arkadaşlar gerçekten acil yardıma ihtiyacım var lütfen,
Bugün WD My Passport Ultra Metal Edition 3 TB aldım. Telefona bağladım ve telefon "biçimlendir" dedi, bende biçimlendirdim sonra disk 746 GB oldu. Eski haline nasıl getirebilirim? Diski biçimlendirdim felan olmadı yaa
#akış #TeknoYardım #Microsoft #WD #WDMyPassportUltra
http://www.gezginler.net/indir/hp-usb-disk-storage-format-tool.html şununla bir deneyin hocam
Bu işe yarar mı ki?
https://teknoseyir.com/blog/attrib-islem-komutu-usb-de-olup-okunamayan-dosyalari-bulma
Aittrib is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file.
@manikdepresif bu hatayı aldım hocam
@metehanozturk Bilemeyeceğim. Hem yabancı dilim yok, hem de çok bir teknik bilgim yok. Kusura bakma
@metehanozturk attrib yerine aitribb yazmışsın ondan hata vermiş ama senin sorununun bununla ilgisi yok zaten 🙂
1,99 GB oluyor
@metehanozturk eğer tek part halinde 3tb istiyorsan gpt olarak biçimlendirmen lazım
@frt nasıl?
@metehanozturk disk yöneticisinse diskin olduğu kısmın ekran görüntüsünü atabilir misin
@frt
@metehanozturk mevcut bölümün içinde dosya yoksa sağ tıklayıp bölümü sil de. ondan sonra tekrar sağ tıklarsan gpt'ye dönüştür diye seçenek çıkması lazım sanırım. yalnız eğer telefona bağlamak da istiyorsan bu şekilde muhtemelen çalışmayacak. 2 part yapman daha iyi olur 🙂
@frt İlk taktığımda telefonda çalışmıştı hocam ya, 2 part nasıl yapıcam?
@metehanozturk orda 746gb ayrılmamış dediği bölüme sağ tıklayıp yeni bölüm oluştur dersen 2 part olur 🙂 biri 2tb biri 750gb
@frt Hocam ama ilk çalıştırdığımda tamamını kullandırtıyordu, ikinci bölümü 1 mb yapabiliyor muyuz? 😀
@metehanozturk eğer ilk kullandığında tamamını gördüyse yukarıda dediğim gibi gpt'ye dönüştürmeyi bir dene. telefonla format atarken muhtemelen mbr'ye çevirmiştir.
@frt Zaten gpt'de, o seçenekte mbr'ye dönüştür yazıyor. 🙁
@metehanozturk yeni bölüm oluştur diyince 3tb yapamıyor musun?
@frt Şu anda oluyor evet ama telefon görmüyor
@metehanozturk o konuda bir bilgim yok 🙁 hiç 3tb harddisk'im olmadı.
@frt Ya bi arkadaş başka bir diskim için komut satırından bişiler öğretmişti, o işime yaramıştı, onun yorumuna bakcaktım da silmiş kendisi 🙁