Evet gençler, bugün Suicide Squad Eleştirel Parodisi yayınlandı. Size göre Film midir? Filim midir? #akış #filmlervefilimler #youtuber
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

filim dir...
Video blocking is coming...
Edit: Sesleri kapat, küfürlü dublaj = 30k abone.
Hayatımda boşa giden 2 saatti.
Filimdir ama şu görüntü de bizim için "intiro"dur. Hocam düzeltiverin artık şunu yav her video başında gözlerimiz kanıyor 🙁
@filmlervefilimler
Kanka o introyu bize 12 yaşında bir arkadaşımız yaptı. Bizde manevi değeri olduğu için dokunmuyoruz :))
@filmlervefilimler hee o zaman işler değişir. İyi yapmışsınız 🙂
@orcun Directors's Cut versiyonuyla biraz daha adam olabilir deniyordu film için, kurtarmaz mı? En kötü ihtimalle malum ortamlardan bu versiyonu çıkınca izlerim diyordum.
Bu filmi beğendim. Tekrar tekrar izleyebilirim. 🙂
Şimdi sen soracaksın, Joker'le Batman'e niye değinmedik, sen yapıma değindiğimize şükret ellam 😀