Merhaba Arkadaşlar.
Sürekli internet üzerinden alışveriş yaptığım siteden arkadaşa teknolojik bir cihaz aldık. Sitede uyeligim sebebiyle fatura benim üzerime kesilik ama ödeme arkadaşın kredi kartı ile ödendi. BU bir sorun yaratırmı ileride. #TeknoYardım #akış. #teknoloji

BeğenFavori PaylaşYorum yap