Merhaba arkadaşlar, dell laptobum var. Açma tuşuna bastığımda arada böyle ekran geliyor takılıp kalıyor. Kapatıp açtığımda düzeliyor. Acaba neden olabilir, 2+8 gb ayrı marka ram var ondan olabilir mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap