Merhaba arkadaşlar, dell laptobum var. Açma tuşuna bastığımda arada böyle ekran geliyor takılıp kalıyor. Kapatıp açtığımda düzeliyor. Acaba neden olabilir, 2+8 gb ayrı marka ram var ondan olabilir mi?

Merhaba arkadaşlar, dell laptobum var. Açma tuşuna bastığımda arada böyle ekran geliyor takılıp kalıyor. Kapatıp açtığımda düzeliyor. Acaba neden olabilir, 2+8 gb ayrı marka ram var ondan olabilir mi?

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2 olanı çıkar direkt zaten, kurallara aykırı. Bir getirisi olmaz.
Normalde 4+2 idi, 4 ü satıp 8 eklemiştim. Pilde bozuk ama ondan olmaz heralde.
Arkadaşlar sorun ne olabilir??
Ekranı oynatınca değişiklikler oluyorsa sorun flex kablodadır
Ancak sadece yeniden başlatınca düzeliyorsa ram'de, gpu'da, cpu'da veya anakart üzerindeki başka bir ekipmanda problem olabilir.
@emre64 oynatmayla değişmiyor. İlk açılırken sorun var. Bazen kullanım esnasında mavi ekran verdiği de oluyor. 2 gb lik rami çıkardım bakalım şimdilik sorun yok.