SONY CYBER-SHOT RX 100 MARK V çıktı. inceleme bekliyoruz . Mark IV ile farkları nedir? Almaya değer mi?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mark 4 kullanıyorum uzundur. Daha hızlı odakladığını falan söylemişler ama henüz en büyük sıkıntısı "4k'da" ısınıp durması. Onun yine aynı olduğunu söyleyenler var bu üzücü, çünkü muhteşem bir cihaz, yanımdan ayırmıyorum ama 4k çekim süresi uzamadan ve bir mikrofon çıkışı koymadan sony, bu cihazı kullanacağım..
sony için elde rx100 m1 varsa bile m5 almaya değmez.
2017 içinde 2 kere daha güncellerler, sony bu.
0 Zaman Mark 5 in gelmesini ve 4'ün fiyatının düşmesini beklemek daha mantıklı