şu reklamı olan KAAN telefonu olan var mı? merah ettim yahu nasıl bir şey?
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
GM 5 plus öldürüyor o fiyat seviyesindeki telefonları Şahsen ben bile düşünmeye başladım Arkadaşım discovery den geçti bende discovery 2 den gm 5 plus'a geçmeyi düşünüyorum
babam aldık gm5 plus.. şöyleki tek ama tek eksiği telefon ısınıyor arkadaşlar.. öyle oyun oynarken falan değil, konuşurken bile ısınıyor... geri kalanı on numara
@fatihkinik discovery 2 de ısınıyor oyun oynarken alışkınım 🙂 Konuşmada belki kulağa falan tutunca bişeyler oluyordur bilemicem hocam
@fatihkinik güncelleyince ısınma sorunu çözülüyor diyorlar
@tahaaksu yok hacım ya ısınıyor melet. Birde stok fotoğraf çekme programı kötü
ultron x1 de güzel gözüküyor bence tabi 700TL seviyesinde