Google ve Facebook yaparken kimse laf demez ama Windows yapınca ooo bunlar hep Ms gıcıklığı. Üstelik ms ayarlar sayfasına kocaman gizlilik diye bölüm yapmış diğer firmalar gibi nokta kadar bir yere koymamış.
@konqi Linux da kullanıyorum ben eOS kullanıyorum ama google yıllardır bu işi yaparken kimse laf demez facebook paylaştığın resimleri reklamlarında kullanırken kimse laf demez ama Microsoft yapınca herkes ayaklanıyor. Hadi işletim sistemim açık kaynaklı oldu arama motoru kullanacağım hadi onu da duckduckgo yaptık mail var youtube var twitter facebook instagram whatsapp hangisini kullansak bir şeylerimiz depolanıyor toplanıyor. Boşuna uğraşmayın bence.
Google'a bes yuz bin laf sokup gizlilik ayarlarini ozellikle bilmeyenlerin farketmeyecegi bir sekilde saklayan bir firmanin savunulacak bir seyini goremedim acikcasi.
Neresinde koskocaman uyari var?
Hizli ayarlar varsayilan olarak duruyor ozellestirme sectiginizde destansi bir gizlilik ayarlari sizi bekliyor yani dikkatsiz olursaniz Microsoft resmen evinize tasiniyor 🙂
Facebook sevmem, Android'i de Google oldugu icin degil Linux oldugu icin kullanirim.
@ameledervis Ayarlar sayfasının 9 ana bölümünden biri gizlilik, Çoğu default olarak açık geliyor ve bu sinir bozucu. Ben asla Ms yi bu konuda desteklemiyorum ama bir Linux forumuna giriyorum herkes Microsoft'tan gizlilik olaylarından dolayı nefret ederken android kullanıyor üstüne üstlük google play servislerini kullanıyorlar. Ki şirketlerin böyle veri toplamasını başlatan Google ve Facebook gibi görünüyor bana. Android sayesinde şimdi ubuntu touch ve sailfish os adlı açık kaynaklı mobil işletim sistemleri büyüyemiyor.
@konqi
Caldigi sey emek, buyuk firmalarla ozellikle Samsung ile oynasmalari.
Acik kaynak olmasina ragmen kod paylasiminda ellerinden gelen zorlugu cikardiklari zamaninda herkesin bildigi gerceklerden bir kaci sadece.
Google ve Facebook yaparken kimse laf demez ama Windows yapınca ooo bunlar hep Ms gıcıklığı. Üstelik ms ayarlar sayfasına kocaman gizlilik diye bölüm yapmış diğer firmalar gibi nokta kadar bir yere koymamış.
@konqi Linux da kullanıyorum ben eOS kullanıyorum ama google yıllardır bu işi yaparken kimse laf demez facebook paylaştığın resimleri reklamlarında kullanırken kimse laf demez ama Microsoft yapınca herkes ayaklanıyor. Hadi işletim sistemim açık kaynaklı oldu arama motoru kullanacağım hadi onu da duckduckgo yaptık mail var youtube var twitter facebook instagram whatsapp hangisini kullansak bir şeylerimiz depolanıyor toplanıyor. Boşuna uğraşmayın bence.
@konqi Ben böyle bir başlığı hiç Facebook adına ya da Google adına açıldığını görmedim gördüysen paylaşırsan sevinirim.
Google'a bes yuz bin laf sokup gizlilik ayarlarini ozellikle bilmeyenlerin farketmeyecegi bir sekilde saklayan bir firmanin savunulacak bir seyini goremedim acikcasi.
Neresinde koskocaman uyari var?
Hizli ayarlar varsayilan olarak duruyor ozellestirme sectiginizde destansi bir gizlilik ayarlari sizi bekliyor yani dikkatsiz olursaniz Microsoft resmen evinize tasiniyor 🙂
Facebook sevmem, Android'i de Google oldugu icin degil Linux oldugu icin kullanirim.
@konqi
Replicant cok sorunlu ve her aygit desteklemiyor.
Eger ciddi olarak onem veriyorsaniz AOKP kullanin.
@ameledervis Ayarlar sayfasının 9 ana bölümünden biri gizlilik, Çoğu default olarak açık geliyor ve bu sinir bozucu. Ben asla Ms yi bu konuda desteklemiyorum ama bir Linux forumuna giriyorum herkes Microsoft'tan gizlilik olaylarından dolayı nefret ederken android kullanıyor üstüne üstlük google play servislerini kullanıyorlar. Ki şirketlerin böyle veri toplamasını başlatan Google ve Facebook gibi görünüyor bana. Android sayesinde şimdi ubuntu touch ve sailfish os adlı açık kaynaklı mobil işletim sistemleri büyüyemiyor.
@konqi
CM dediginiz sahtekar, insanlarin emeklerini calan, paraci uc kagitcinin onde gideni 🙂
@sahinonur2000
Linux'u gunluk hayatina adapte edenler Android'in gizlilik ayarlarini temelinden kurcalarlar 😀
@konqi
Caldigi sey emek, buyuk firmalarla ozellikle Samsung ile oynasmalari.
Acik kaynak olmasina ragmen kod paylasiminda ellerinden gelen zorlugu cikardiklari zamaninda herkesin bildigi gerceklerden bir kaci sadece.
CM kullanmaktansa AOKP tercihimdir...
@konqi
Permission Denied var, root varsa her izini hal edebilirsiniz 🙂
🙂
Kullanmıyorum win 7den selam 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=krJGpF0_TrQ
😀
Bilgi güvenliği açısından düşünürsen eski versiyonlarda ısrar etmemek lazım.
@konqi Güncel versiyonsa sıkıntı yok 🙂