Mr.Robot Biter mi?
Dizinin ratinglerini merak ettim ve biraz araştırma sonrası ratinglerin 2. sezonda rezalet olduğunu gördüm.Listede en alta inerseniz görebilirsiniz.Galiba 2. sezon herkes de bir hayal kırıklığı yaratmış,ilk sezonun yarısı seviyesinde ilerliyor dizi muhtemelen daha fazla görmez.3.sezon onayı aldı gibi haberler dönüyor ama bence 3'ü görmez.
Liste:http://tvbythenumbers.zap2it.com/2016/07/21/wednesday-cable-ratings-july-20-2016/

2. Sezonda sadece 6. bölümü beğenebildim. Plot twist olayı filan bu sezon tutmadı.
2. Sezon tam bir saçmalık
İlk bölümleri severek izledim daha sonra çok fazla sapıttı konu tamamen ilgi alanımdan çıktı bir daha da izlemedim.
@neanderthal777 Sizde bırakınca buraya yazayım dedim 🙂
son bölümü bi izleyeyim dedim hapishaneye düştü falan çıktı sonra işte öyle ben de izlemiyorum bu sezonu iyidi ama bu kadar da bunalım olmaz arkadaş
2.sezon felaket başladı gerçekten, ilk 4 bölüm çekilmezdi ama 7'den itibaren toparladı bence. Dizi pilot bölümde çıtayı öyle bir yükseğe koydu ki insanlar Who Am I filmindeki gibi bol bol hack, aksiyon bekledi.
İlk sezon efsaneydi 2. sezon çok yavaş 😐
bitti 🙁