LG G4 telefonumda 1.5 ay öncesinde bootloop sıkıntısı yaşamıştım. Anakart değiştirilip verildi ancak şimdi telefon bir kapandı o kapanış. Açılmıyor. LG almayın aldırmayın. #Akış
Gönderdikten sonra yine aynı sıkıntı ile karşılaşırsam nasıl bir hakkım olur şikayet etmek için.
Anakartı başkasına yaptırsınlar bence, hadi bi cihazda olur iki cihazda olurda üç cihazdada olmasın bu sorun, g2 g3 g4 sahipleri bundan şikayetçi bildiğim kadarıyla
Buradan bir arkadaşa G5 ile değişim vermişlerdi galiba. O da bootlop tu yanlış hatırlamıyorsam. Siz de zorlayın bence.
Verdikleri kağıtta direkt Anakart değiştirildi yazmıyor ancak elektronik kompanent değişimi yazıyor. @muaddib arkadaş 3 sefer aynı sorundan giderse diye yazmış. @swift
@muaddib 14,10,2015'de aldım.
@swift İlki 15.06'ydı servisin. Ben göndermiyorum tüketici hakem heyetine gidiyorum dimi. Tekrar göndermeyeceğim.
@swift tamamdır arıyorum
@swift @muaddib Düzgün bilgi alamadım. Kaymakamlığın içerisindeki yere gidiyorum
süreci takipteyim Burak Hocam.
@despdair Nexus 5'i de ben ekleyeyim...
Geçmiş olsun,sancılı bir süreç seni bekliyor.
Henüz bende, ailemde veya tanıdıklarımda sorun olmadı. Bakalım.
Benim bildiğim kadarıyla 3 kez arıza yaptığı takdirde tüketici hakları kanununa göre cihazı kullanamama ve maduriyet durumuna girdiği için ya para iadesi ya da bir üst modelin kullanıcıya verilmesi gerektiği
son LG güncellemesi anakartı yakıyor diyorlar. Anakart değişimi uzun sürdüğü için yeni telefon veriyolarmış. Eğer bastırırsan 2 ayda sonuçlandığına dair hardwareplus'ın videosu var youtube'da. Bir izle derim.