Bu ay AKK'ye yakalanan var mı ?
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben de merak ediyorum açıkcası.
Yok ama zamma yakalandım...
Paketiniz nedir ?
@alatriste46 Taahhütünü 1.5 sene önce doldurduğum 20 Mbit'e kadar (olsa da 24'ü buluyor) Hipernet sanırım (ADSL modeme veriyor çünkü).
78 liradan 84 liraya yükseldi.
Millet şimdi kalkışmayı falan takip ediyordur diye geçici olarak kaldırmışlardır. Özellikle cep telefonu vb. iletişim araçlarında sıkıntı olmasın diyedir. Millet tatile falan da gidemedi, çoluk çocuk internet ile avunuyor.
30 gb kullanmışım daha, idareli olmaya çalışıyorum. Eğer yine akk işlemiyorsa direkt geçerim.
benım 75 olmuş fakat daha hız düşmedi.
Evet 🙁
geçmişler olsun 🙁
yakında takılırsınız muhtemelen 🙂