#akış #teknoyardım masaüstü bilgisayarımda 2gb ddr3 128 bit nvidia geforce gt430 ekran kartı var.normalde hiçbir problem yoktu fakat son 2 haftadır açılışlarda ekrana görüntü gelmiyor.fişi çekip tekrar takınca bazen düzeliyor sabah yine tekrarlayabiliyor bazende sorunsuz çalışıyor.işin garip kısmı şu ki anakart üzerindeki onboard ekran kartıda aynı sorunu yapıyor fakat harici ekran kartı kadar sık değil harici ekran kartına 1 haftada 4 kez görüntü gelmezken onboard'a 1 kez gelmemezlik yapıyor.vga kabloyu çıkartınca mönitörde sinyal yok yazısı çıkıyor tekrar takıyorum kablo takıldığını anlıyor ama ekrana görüntü gelecek gibi oluyor sonra görüntü olmayınca monitörde kendini enerji tasarrufuna alıyor.sorun nedir arkadaşlar, neden olabilir?
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Anakarttan şüphelendim.
Başka monitörde denediniz mi?