#akış #teknoyardım masaüstü bilgisayarımda 2gb ddr3 128 bit nvidia geforce gt430 ekran kartı var.normalde hiçbir problem yoktu fakat son 2 haftadır açılışlarda ekrana görüntü gelmiyor.fişi çekip tekrar takınca bazen düzeliyor sabah yine tekrarlayabiliyor bazende sorunsuz çalışıyor.işin garip kısmı şu ki anakart üzerindeki onboard ekran kartıda aynı sorunu yapıyor fakat harici ekran kartı kadar sık değil harici ekran kartına 1 haftada 4 kez görüntü gelmezken onboard'a 1 kez gelmemezlik yapıyor.vga kabloyu çıkartınca mönitörde sinyal yok yazısı çıkıyor tekrar takıyorum kablo takıldığını anlıyor ama ekrana görüntü gelecek gibi oluyor sonra görüntü olmayınca monitörde kendini enerji tasarrufuna alıyor.sorun nedir arkadaşlar, neden olabilir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#akış #steam steam hesabımda toplamda 9 oyun var.Don't starve, hotline miami, hotline miami 2, super meat boy, sheltered, skyrim, the long dark, punch club ve outlast.yalnız steam profil sayfama ve incelemeler bölümüne girince hesaptaki oyun sayısı 8 olarak gözüküyor,satın alım geçmişinde ve sahip olunan lisanslar bölümünde ise 9 oyun gözüküyor bir problem mi var acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#akış az önce gmail hesabıma girmek istedim, 2 adımda doğrulama olduğu için telefona onay kodu gelerek giriyorum.normalde gönderen google olarak çıkıyordu fakat bu sefer nxsms diye gelmiş.farkında olmadan da onay kodunu girdim google kabul etti ve hesabıma girdim.fakat sonradan gördüm nxsms diye.5 dk sonra tekrar girdim şifremi onay kodu bu sefer google başlığı altında geldi.ters bir durum yoktur inşallah.girdiğim sitede bildiğin gmailin kendi sayfası.bu arada kullanıcı adımı bile ekran klavyesi kullanarak yazıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap