Bayram dolayısıyla Almanya'ya yaptığım ziyarette çok çılgın bir Xbox One fiyatı görünce dayanamadım satın aldım fakat etarfımda bir tane bile Xbox kullanıcısı yok. Bende dedim kesin Teknoseyir ailesi beni yalnız bırakmaz. Şuraya Xbox adımı yazıyımda belki Multiplayer oyun atarız beraber dedim. #akış #xbox #XboxLive #xboxone
Oyuncu Etiketim: mertcanas
Teknoseyir'de bile bi tek Levent abide var sanırım 😀
Ya gerçekten kimsede yokmuş. Tek başıma oynarım artık ne yapalım 😄
Yani kendi kendine hiç sormadın mı bu neden bu kadar ucuz diye? En ufak bir şüphe oluşmadı mı kafanda? 😀
Valla kullanıcısının az olduğunu biliyordum ama hiç olmadığı aklıma gelmedi 🙂