GTA'da bile elini kolunu sallayarak havaalanına giremezsin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Fatih Kınık @fatihkinik

    Girmeye çalışmış deniyor. Ap haber ajansı bile bunu söylüyor. Biri dışarda kaldırımda diğer2 si de x ray cihazının olduğu yerde hem tarayıp hem patlatmışlar...ticari taksi ile gelmişler.. Yaninyapılacak bir durum yok zaten olay anlık gelişiyor

  • trbasoglu @trbasoglu

    Bu .....lar zaten oyunmuş gibi elini kolunu sallayarak gelmez zaten.Kimbilir ne zaman planlandı.Plan yapıldığı zamandan bugüne kadar bir istihbarat alırsan engelleyebilirsin.Kaç kez canlı bomba yakalandi ki normalde haber yapılmaması gerekir yani çok daha fazla tehdit engellenmiştir.O yüzden lütfen güvenlik güçlerimizi suçlamayalım her gün birincil olarak tehdit altında olan onlar en çok bedel ödeyen onlar.oğlu askerde olanları,babası polis olanları düşünün