#akış az önce gmail hesabıma girmek istedim, 2 adımda doğrulama olduğu için telefona onay kodu gelerek giriyorum.normalde gönderen google olarak çıkıyordu fakat bu sefer nxsms diye gelmiş.farkında olmadan da onay kodunu girdim google kabul etti ve hesabıma girdim.fakat sonradan gördüm nxsms diye.5 dk sonra tekrar girdim şifremi onay kodu bu sefer google başlığı altında geldi.ters bir durum yoktur inşallah.girdiğim sitede bildiğin gmailin kendi sayfası.bu arada kullanıcı adımı bile ekran klavyesi kullanarak yazıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap