Arkadan motorlu araçlar hep sıkıntılı koç uzak dururum...:=))) Motor uzmanı olup çıkarsın.
Bir kaplumbağa sahibi parkın yanında ışıkta araba istifa edince çıkarttı şezlongu çime kurup hanımı yatırdı. ( Demekki kaç saat sürecekse düşün adam hazırlıklı ) Arka tarafta koltuk yok, alet çantası yedek parça ne ararsan...:=(((
Ben şöyle küçük önden motorlu çift silindir 1000 cc ve altı araçları seviyorum... Fiat 500 bekledi millet 50.000,- TL başlayan fiyatlarla satmaya çalışıyor salaklar... Yeni kaplumbağa, mini hepten salaklık... @can
@ilkercom sayko : Saygın demek mi? Öğreneceğimiz çok şey var. CS GO da bir grup varda bu ne demiştim daha soramadım. Özel server da 20 ping de coşunca adam zannettiler. ( G3 ile AWP temizliği ) Sonrası 120 ping. Gerçi Türk-Net daha eyi TTNET ten duyurulur 80-100 arası geziyorum serverına göre. TTnet standart 106 ping.
Geçen ışıkta bekliyorum, iki tane gtr geldi, biri sağıma biri soluma geçti.
Baktım roll var, hemen camları ve klimayı, radyoyu kapattım.
Birinci vitese taktım ışığın yanmasını bekliyorum, ışık yandı.
Ben, Allah ne verdiyse bastım gaza, lastiklerden bir dumanlar falan çıkıyor, ok gibi fırladım.
-Atma Ziya 🙁
Abi bisler var. onlar daha efsane. Solda ki. 🙂
Arkadan motorlu araçlar hep sıkıntılı koç uzak dururum...:=))) Motor uzmanı olup çıkarsın.
Bir kaplumbağa sahibi parkın yanında ışıkta araba istifa edince çıkarttı şezlongu çime kurup hanımı yatırdı. ( Demekki kaç saat sürecekse düşün adam hazırlıklı ) Arka tarafta koltuk yok, alet çantası yedek parça ne ararsan...:=(((
Ben şöyle küçük önden motorlu çift silindir 1000 cc ve altı araçları seviyorum... Fiat 500 bekledi millet 50.000,- TL başlayan fiyatlarla satmaya çalışıyor salaklar... Yeni kaplumbağa, mini hepten salaklık... @can
bu 126 bis elektrikli motoru olan bi alet. mercedesin sahibi abi yaptı. bayağı sayko bi mühendis kendisi.
@ilkercom sayko : Saygın demek mi? Öğreneceğimiz çok şey var. CS GO da bir grup varda bu ne demiştim daha soramadım. Özel server da 20 ping de coşunca adam zannettiler. ( G3 ile AWP temizliği ) Sonrası 120 ping. Gerçi Türk-Net daha eyi TTNET ten duyurulur 80-100 arası geziyorum serverına göre. TTnet standart 106 ping.
psycho : sayko okunuşu. pskipat anlamında kullanılıyor. Adam fena mühendis gibi. bkz : küfür ederek övme.
@ilkercom sıra dışı mühendis desek...:=))) Aslında Adam aldığı eğitimin hakkını vermiş desek...
Geçen ışıkta bekliyorum, iki tane gtr geldi, biri sağıma biri soluma geçti.
Baktım roll var, hemen camları ve klimayı, radyoyu kapattım.
Birinci vitese taktım ışığın yanmasını bekliyorum, ışık yandı.
Ben, Allah ne verdiyse bastım gaza, lastiklerden bir dumanlar falan çıkıyor, ok gibi fırladım.
-Atma Ziya 🙁
mesela yani
https://www.youtube.com/watch?v=RyEPpn3U1TA
bazen bir bakmışsın ummadık taş baş yarmış..
bence GT-R düşünsün kaybettiği duyguyu @kadirg1976