GTX 1080 !!!! Ööööh diyorum. Hayvan gibi şii yapmışlar resmen ! Titan X'ten bile hızlı ve daha az güç tüketiyor, 980'den biraz fazla. Kaç para olacak ki bizde ? :'( #akış #nvdia #event #gtx1080 #gtx1070 @gamsizm @leventp @hkellecioglu

BeğenFavori PaylaşYorum yap