GTX 1080 !!!! Ööööh diyorum. Hayvan gibi şii yapmışlar resmen ! Titan X'ten bile hızlı ve daha az güç tüketiyor, 980'den biraz fazla. Kaç para olacak ki bizde ? :'( #akış #nvdia #event #gtx1080 #gtx1070 @gamsizm @leventp @hkellecioglu





GTX 1080 !!!! Ööööh diyorum. Hayvan gibi şii yapmışlar resmen ! Titan X'ten bile hızlı ve daha az güç tüketiyor, 980'den biraz fazla. Kaç para olacak ki bizde ? :'( #akış #nvdia #event #gtx1080 #gtx1070 @gamsizm @leventp @hkellecioglu





Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ekran kartları o kadar büyük ve pahalı ki anakarta ekran kartı yerine ekran kartına ana kartı monte etsinler daha kolay olacak ve daha ucuz.
2000-2250tl civarı olur benim tahminim