Arkadaşlar şu Xbox 360'ın Jasper olup olmadığını söyleyebilecek biri var mı? Buradan anlaşılıyormuş sanırım. #akış
Edit: Bir de cihazın arkasını çektim arkadaşlar. @tekir @orcun @ganiemre @mhmtozcann
Bir de cihaz slim kasa. Bunlarda da 3K hatası görülüyor mu bilmiyorum.




Anakartı jasper olunca sorun çıkmıyormuş cihazda
http://forum.donanimhaber.com/m_39518799/tm.htm burda 12.1A ise jasper'dır demişler
@mr-paramedik cihaz jasper anakartlı değil
https://eksisozluk.com/entry/21714572
http://forum.donanimhaber.com/m_39518799/tm.htm (3. yorum)
http://forum.donanimhaber.com/m_40029042/tm.htm (6. yorum)
http://forum.donanimhaber.com/m_32117976/tm.htm (3. yorum)
Teşekkür ederim arkadaşlar @tekir @ganiemre @mhmtozcann
jasper felan ne oluyor bende alıcam x360ta ogreneyım barı
Alacaksan sakın ama sakın Jasper Board olmayan modelini alma. Jasper Board olmayan modeller mutlaka 3K arızası verip bozulacaktır. Bu 3K arızasının da dönüşü veya tamiri mümkün değildir. Cihaz bir daha hiç açılmaz. Bu kronik bir sorundur Xbox 360'larda.
uuu ne bıcım bır sıkıntı be o
Çok ağır ve kabul edilemez bir sorun. Binlerce belki daha fazla Xbox 360 bu sebepten çöpe gitti.
Slimlerde 3k olayi yok diye biliyorum ama..
Bendeki bu kasada sorun yok diyorsun yani değil mi? Ama jasper board değil.
yani ince olanı mı alıcaz ?
Ooo bu çok iyi oldu o zaman 😀
@orcun jtag ne oluyo
@hasanemretonguc Kopya oyun çalıştırabilmesi için gerekli yazılım. Sanal DVD okuyucu görevi görüyormuş.
hıı pekı korsanda online bi sıkıntı oluyo mu ?
@hasanemretonguc online oynayamıyorsun. Cihaz banlanıyor direkt. Bildiğim kadarıyla.
hee saten bitti cıhaz oyunları bulursun ölü fiyata 20-30 alırırım ya online kapanmasın
@hasanemretonguc yalnız online oynayabilmek için aylık üyelik ücreti ödemen gerek biliyorsun değil mi 😀
vericez 😀 yapcak bişi yok
Rica ederim 🙂 ama ne konuda yardımcı olduğumu unuttum