muhammed talha yılmaz @mty59 27 Mart 2016 - 20:38 #akış Arkadaşlar bunu nasıl kaldıracağım office dair ne var ne yok kaldırdım ama çare yok. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 Mustafa @mky ben bu tarz durumlarda çalıştırdan regedit i açıp arama yaparak ilgili programa dair ne varsa siliyorum.çoğu zaman işe yarıyor. 27 Mart 2016 - 20:45 Yanıtla Beğen muhammed talha yılmaz @mty59 nasıl bulabilirim bu dosyayı?? 29 Mart 2016 - 18:12 Yanıtla Beğen Mustafa @mky başlangıç>regedit>f3>office>enter 29 Mart 2016 - 19:50 Yanıtla Beğen muhammed talha yılmaz @mty59 dediğin gibi yaptım ama fayda yok 🙁 30 Mart 2016 - 14:04 Yanıtla Beğen İptal
ben bu tarz durumlarda çalıştırdan regedit i açıp arama yaparak ilgili programa dair ne varsa siliyorum.çoğu zaman işe yarıyor.
nasıl bulabilirim bu dosyayı??
başlangıç>regedit>f3>office>enter
dediğin gibi yaptım ama fayda yok 🙁