HIRSIZ PIXAR
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Derlemede büyük emek var.
Az buz değil ama.
Kolaya kaçmanın adını gönderme diye makyajlamışlar bana göre.
Hırsız demek çok saçma bence. Hepsi gönderme bunların. Bazıları konmak için konmuş, bir bağlantısı yok fakat güzel video olmuş nihayetinde.
Silikon Vadisi'nin Korsanları filminde Jobs'un bi sahnesi vardı. Hiçte unutmam. Picasso'nun tablosuna bakıp "-onlar yapar, biz çalarız" şeklinde bi yorum vardı.
Gerçi Tarantino'da eksi kovboy filmlerine ait çekim teknikleri kullanmıştı. Hırsızlık mı tartışılır ama işin içinde Jobs varsa sanat onun için bazen bi kılıf gibi geliyor bana.