300 küsür oyunluk steam hesabım var ama artık yeter paraları alırken iyi hoş şimdi kıvranıyorsun. En iyisi eski usul kutulu alacağım dehşet fark olmadıkça örneğin M&B Steamde indirimle 5 lira D&R'da 10 lira. Al geç arkadaş böyle saçmalık olmaz. #Akış

Bide hack falan yok demişler diye yorumlar okuyorum eğer yoksa hangi mantıkla fişi çektiniz yazıklar olsun valla sıktı. Bunun steami origini psni yok alayı böyle. #Steam

BeğenFavori PaylaşYorum yap