Şu oyuncaklar birkaç tane aldım bakalım nasıl çıkacaklar 😀 #akış #lego
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 186 ziyaretçi, 85 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
attım fava 1-2 ay sonra hatırlayıp sorarım nasıl çıktı diye 😀
Hollanda postasıyla gelecek bu sefer inşallah 😀 bi o kaldı denemediğim 😛
benim mi band onlarla gelmişti. sıkıntısız geldi 🙂
Bende attım fava, bekliyorum yorumları 😀
Bende favladım bekliyorum 🙂