Apple iPad Pro da neden İOS tercih etmiş acaba ? Koysaydı Mac OS ve özelleştirseydi tablete Surface Pro 3 ile kıyaslamak dögru olardı. Şimdiyse Surface Pro 3 herhalukarda yiyer Appleni. Neticede birinin içinde İOS var digerindese Windows 10. Birtek autocadle hall olmur herşey 🙂
#akış
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hangi Vin10 mobil sürümümü arm destekliyor ?
ben ekim etkinliğinde macbook'larda da değişim bekliyorum mesela air yok olabilir macbook ve macbook pro diye iki model kalabilir 😉
@aerdogan17 Şimdi olmasada 4 5 yıl sonra Apple dizüstü işinden tamamen çıkacagını düşünüyom. Mac OS tamamen İMac ve Mac pro ve bunngibi diger ürünlerde olacag. Laptop konseptini tamamen İOS üzerine yıkacag.
Çünkü MacOS'un tekrar dokunmatik kullanım için optimize edilmesi gerekirdi. Bu sanıldığı kadar kolay bir şey değil. Bunun yerine direk iOS kullanmak daha mantıklı. Hele ki Adobe, Microsoft gibi geliştiriciler popüler masaüstü uygulamalarını iOS için yayınlamışken.
Ayrıca Surface iPad Pro'nun yanından geçemez şu haliyle.
@cv 5 yıldan önce apple'nin bunu yapacağını düşünmüyorum ama belli olmaz 😉