Elımde turkcell ve Vodafone wınn ları var bunlarla elımdekı avea hattını kullanarak pc yı telefona cevırebılırmıyız not. Mobıle partner ıse yaramadı yada ben yapamadım #akış
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
W10 bu arada
Kılıt yok ıkısındede
Cwvırmelı olarak avea hattımdakı ınternetı kullanabıldım ama kullandıgım yazılımlara baglı olrak hattım ya mesguldu yada calıyor ama pc bana bunu gostermıyordu
Edit : http://muhammedbilici.com/3g-modem-kilit-kirici-avea-ttnet-vodafone-mf627-vb/56
Sim kilitini kaldırmak için bir yazılım vardı ismini unuttum forumlarda bir araştır.
Konuların en yenısı 2012 kılıtle alakalı bı probem yok w uzerınden telefon nasıl edıcem dongle ıle o problem