#Akış #Havacılık #Simülasyon Bugün #Marmarapark Avm'de uçuş simulatorune denk geldim. Uzaktan fotoğrafını çekerken başındaki görevli daha yakından çekmem için davet etti. Tanıştık, pilot adayı Erkan Bölükbaşı. Teknoseyir akışında paylaşmak için bir iki resim çekeyim dedim, kendisi Teknoseyir'e aşina değilmiş fakat @leventp 'yi tanıyormuş (Söylediğine göre o da LP gibi Bakırköy sakiniymiş), yine @acarsoy-cevdet ile yapılan sanal havacılık bölümlerini takip etme şansı olmuş.

Tam ayrılacakken kendisi denemek ister misin diye sordu, randevum olmasına karşın hayır diyemedim açıkçası. 🙂 Simulatorde Pegasus Havayollarının kullandığı 737-800 uçağı kullanılıyor. İki sefer Atatürk Havalimanı'na inmeyi denedim, ilkinde fotoğraf-video çekmeye çalışırken pisti pas geçtim, ikincide daha iyi olmasına karşın daha fazla geç kalmamak için yarıda bıraktım.

Yine de güzel bir deneyimdi. Erkan Bölükbaşı'na buradan tekrar teşekkür ederim. Fırsat bulursanız bence mutlaka deneyin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap