Hurriyet.com.tr haber anlayışı... Apple her ay bu parayı sizden ALACAK ne demek ya. Apple Music hakkında haber yapmışlar ama sanki Apple sahipleri her ay hiç bir şey yokken para ödemeye başlayacak gibi başlık atmaları resmen fiyasko... #Samsunglobisi #Htclobisi #VestelVenuslobisi #akış #BugünNeÖğrendim

Bu normal gazetelerin teknoloji haberi yapması en gıcık olduğum şey.
aynen kesinlikle!
Yeni haber anlayışı hrpsi yapıyor bunu farklı düşünmeni sağlayacak başlık atıp senin merakına yenilip haberi açmanı dağlıyorlar bunu yapmayan tek site şu anda zaytung 🙂
Ya böyle yaparlar, yada "neredeyse" pornografik içerik, heryerde, en önde. Birde sayfa görüntülemeyi arttırmak için yaptıkları şı haberleri foto galeri şeklinde vermelerinden nefret ediyorum.
"ama tıklanıyor"