telefon,tablet gibi dokunmatik ekranlarda, FPS türü oyun oynayabilmek de bir beceri ve bende yok.
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kesinlikle! gerçekten anlamsız oluyor dokunmatık ekranda fps oyunları, anca gamepad takıp oynanınca birşeye benziyor o oyunlar bana göre...
Ayrıca bence fps oyunlarda daha hızlı tepki gerekiyor (genel olarak ve şahsi düşüncem) ve bunun dokunmatik ekranlarda olması oldukça zor..
sadece gamepad ile zevkli oluyor. o zaman da dokunmatik ekran ile oynamamış oluyoruz zaten 🙂
Gamepad ile FPS oynanmaz! .net
zevk alıyorsan gerisi önemli değildir. Ben zevk alıyorum. PC her zaman öncelikli tabi ki ama arada bir açıp da tabletten/ telefondan fps oynamak da zevkli oluyor
Alisinca cok da kotu degil aslinda. Ben Modern Combat 5'de gayet egleniyorum, ilk zamanlarda zevksiz olsa da.