Person Of Interest 5.sezon onayını aldı. Umarım son sezonu olmaz. http://tvbythenumbers.zap2it.com/2015/05/11/the-good-wife-hawaii-five-o-person-of-interest-more-renewed-by-cbs/402326/
#akış #Personofinterest
Person Of Interest 5.sezon onayını aldı. Umarım son sezonu olmaz. http://tvbythenumbers.zap2it.com/2015/05/11/the-good-wife-hawaii-five-o-person-of-interest-more-renewed-by-cbs/402326/
#akış #Personofinterest
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
sonunda 🙂
Eğer aynı kaliteyi devam ettirmeyeceklerse son sezonu olması daha iyi. Gereksizce uzayan diziler çok kafa ütülüyor. Dördüncü sezon sonu muhteşemdi, umarım beşinci sezon da aynı kalitede olur da keyifle izleme devam ederiz.
Böyle bir kadro ve işin içinde Jonathan Nolan olduğu için uzasa bile diğer diziler gibi sıkmaz. Özellikle sezon finallerini dikkate aldığımızda dizi finalinin yaratacağı etkiyle kült haline gelme olasılığı çok yüksek. Ben hala Poi gibi dizi bir daha gelmez diye düşünenlerdenim 🙂
Haklısın @bedelellis ama bir süre sonra konu sıkıntısı çekmeye başlayabilirler, aktörler, senaristler, yönetmenler değişebilir. Olmamış şeyler değil bunlar. Ben de çok büyük bir zevkle izliyorum PoI'i ama sündürülüp kötüleşeceğine en güzel olduğu zaman muhteşem bir finalle bitse ve öyle hatırlansa çok daha iyi olur diye düşünüyorum sadece 🙂
ızlenme oranlarına baglı-bu sezonkı ortalmayla devam ederse son sezonu olur-
sezon onayi almasi iyi oldu. daha yapay zekalarin maci bitmedi.
kırk yılda bi adam akıllı dizi yaptılar devam etsinler bari
Zirve'de bırakmak bence önemli. Dexter, Breaking Bad vs. zirvede bırakan diziler daima iyi hatırlanıyor.
Dexter pek zirvede bıraktı denemez 🙂 Son sezon nasıl bir rezaletti öyle...