http://i.imgur.com/6JyTzOy.jpg
Yorumlarınız nasıl? 8mb olduğu için yükleyemedim buraya.
#Photoshop #Akış #GTAV #Trevor
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
keşke yapmasaydın
Tm
yazı çok ince olmuş
ya allahalla yazıya niye takıyorsunuz kafayı şimdi 😀
resimdeki olayı henüz çözemedim ama değişik bir tasarım olmuş
Dağılma efekti işte.
şimdi anlamlandırmaya başlıyorum 😀
Onun da var denilmez zaten.
Agab sol üstteki yazı çok kötü olmuş
@msarakaya @mattsmith Bu olayda firmaların da suçu yok mu?
Brezilyada 75 liraya satılan oyun Türkiyede niçin dünyanın en pahalı 2. fiyatıyla satılıyor.. O kadar zengin miyiz biz?
Ben de yarı korsancı sayılırım, oyunu indirir oynarım. Oynadıktan sonra bu oyun para vermeye değer mi diye düşünüp ona göre alırım veya almam
Gta'yı bu sitede korsan indiren ilk kişi benimdir heralde, gece çıktı sabahına oyun bende inmişti, 40gb dosya
kurduktan sonra 5-6 saat oynayıp komple sildim oyunu.
Durumunuz yoksa korsan kullanmanın sakıncası yok. 1 Ay aç gezmektense yani GTA 5 alırsam 1 ay aç gezerim. Oyunu korsan oynamakta sakında yok. Belki yaz indirimlerinde %50-%75 İndirim olursa alırım fakat onun haricinde zor. @msarakaya
İlla imzanı atacaksan sağ alt kenara küçük bir şey uydur. Düz yazı değilde şekil şukela bişeyler. Yoksa bütün emeğini çöpe atıyorsun. Demedi deme.
Agab hayatımda bu kadar kötü fotoşok görmedim desem?
Aral'dan almazsın, gider Origin'den, PSN'den, Steam'den, XBOXLİVE'dan alırsın.Olur biter.Adamın parası yok, almamış.Adamın tercihidir, saygı duyulur, geçilir.
@Msarakaya sence dediğin ne kadar mantıklı?
gerçekten tartışmayı bilmeyen bi toplumuz. Migrostan ürün çalarsam oradaki ürünü zimmetime geçirmiş olurum. Yani migrostan 1 ürün eksilir, bana bir ürün gelir. Kopya oyun kullanırsam bende de oyun olur onlarda da ayrıca korsan oyunlar kısıtlanmış oyunlar online'ları kapalı. İlla bi benzetme yapacaksan bunu D&R'a gidip almayı düşündüğün kitabın ilk 5-10 sayfasını okumak olarak düşünebilirsin
kitabı alıyor muyum almıyorum.
kitabı okuyor muyum ilk 10 sayfasını evet. Kitabı beğendim mi hayır.
oyunu alıyor muyum almıyorum
oyunu oynuyor muyum 4-5 saat evet, Oyunu beğendim mi hayır.
beğendiğim bi oyun olsaydı basar parayı alırdım zaten.
@gkhozdmr Eğer oyunu beğenirsek tabii ki satın alıyoruz Steam'ımda Valve complete pack ve Xcom complete pack var çok oyun oynayan birisi değilim
Ayrıca telefonumda da Archangel, ve bi tane bulmaca oyunu vardı 2 yıl önce oynadığım için ismini hatırlayamadım. Meşhur zaten en büyük bulmaca oyunu 2.si de çıkmıştı, Swiftkey şuan ücretsiz fakat zamanında paralıyken onu da satın almıştım
yani iyi işler yaparlarsa alıyoruz tabii ki