dün akşam bir arkadaşım geldi. S6 EDGE almış. kaça aldın dedim 24 ay taksitle 160 küsür dedi. sonradan ortaya çıktı buna bir de hat tarife bedeli biniyormuş. adam sadece telefona 3800 küsür lira vermiş oldu. insanlar ya çok zengin ya çok aptal. #TeknoSeyir #akış
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benim de fikrim aptaldan yana.Zaten insanlar zengin olsa taksitle değil peşin alırdı.
vallaha doğru 🙂
Evet tam bi aptal, kendisini tebrik ediyorum
@gamsizm s6 incelemesindeki en güzel tespiti. bu parayı telefona vermem diyo sonuçta kırılacak falan. mis gibi gider ucuzlayan alt modeli alırım diyo. adam çok haklı
Belki zengindir arkadaşlar adamın mali durumunu bilmeden karar vermeyin. Ama ben c) hepsi şıkkını işaretliyorum. Zenginde olsa aptallık çünkü
yakından tanıdığım birisi. tam bir sonradan görme
Hayır cebinde sadece telefon almak için 5000 lira nakit paran olur da, ne alırsan al, kimse bişe demez, o kadar taksitin ve 24 ay taahhütün altına girip telefon alınır mı bu devirde.. Sanki GTA 5 oynayacaksın, sanki 4K render alacaksın, tövbee tövbee
Kanada da yaşayan kuzen var onunla konuştum yakın zamanda. iphone 5s fiyatını sordum 0 500 dolar dedi. bizdeki 0 ı yaklaşık 900 küsür dolar. adama al bana yolla dedim ağzıma sıçtı bi telefona o kadar verilir mi diye. bu adam fakir bişey de değil 3 4 arabası 34 villası olan insanlar. gidip hat alıyolarmış hattın verdiği telefonu kullanıyolarmış (g3 mesela). sözün özü biz aptalız. alınıyor ki adamlar rahat rahat fiyat ekliyor. benzin 5 lira oldu diye kim arabayı kapının önüne bıraktı? &1 belki benim gördüğüm