Arkadaşlar faizsiz taksitli cep telefonu alabilmenin bir yolunu bilen varsa lütfen kendini belli etsin :))
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
kredi kartınla sanalpazardan bi tanıdığının açtığı ürünü 9 taksit ile al %5'ini sanal pazara alsın geri kalanı arkadaşının hesabına nakit olarak yatsın. Ondan al telefonu nakit al. Sonra 9 ayda öde. %5 faiz olarak düşünme. Taksitli alma bedeli olarak düşün.
aslında mantıklı ama uğraştırıcı gibi de 🙂
Arçelik var sitesine girip bakabilirsin reklamlarda görmüştüm 24 aya kadar filan
@stoker sitesine baktım fakat taksitle ilgili birşey göremedim. Ayrıca telefon fiyatları baya pahalı.
mediamarkt 5 veya 6 taksit imkanı vardı tabi değişmediyse.
Ne zaman vardı
Faizsiz olmuyor, faiz şart.