Merhaba
Arkadaşlar Windows masaüstünü ikiye ayıran bir program var mı? Mesela ben hem tarayıcı, hem de Word uygulamasının aynı ekranda çalışmasını istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.
Teşekkür ederim.
Merhaba
Arkadaşlar Windows masaüstünü ikiye ayıran bir program var mı? Mesela ben hem tarayıcı, hem de Word uygulamasının aynı ekranda çalışmasını istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.
Teşekkür ederim.
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
biraz saçma olacak ama ikisini sağa ve sola yarım pencereye çekmek işinizi görmüyor mu?
Çok uğraştırıyor her seferinde.
Win 8 kur ekranı bölüyor kapatsan bile orası boş kalır
açık pencerede maustu üste götür el şekline döner tut kenara sürükle boyut ayarlaya bilirsin
Pencereyi üstten tutup yan tarafa sürükle, kenara geldiğinde pencere otomatik olarak yarı yarıya boyutlanacak
Program olarak bilmiyorum. Fakat "Windows Tuşu +Sağ veya Sol Yön Tuşu" kombinasyonu ile yapabilirsin. Tutup çekmekten daha kolay olur.
win + sol yon tusu penceryi sola dayar. ayni sekilde win + sag pencereyi saga dayar. bu is icin ekstra bi uygulamaya gerek yok. Keske macde de olsa dedigim ozellik...
Teşekkürler.