Merhaba

Arkadaşlar Windows masaüstünü ikiye ayıran bir program var mı? Mesela ben hem tarayıcı, hem de Word uygulamasının aynı ekranda çalışmasını istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.

Teşekkür ederim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap