Amerika bu arabayı hak ediyor bence. 🙂 #OtoSeyir
https://www.youtube.com/watch?v=34F1eBvlfTo
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Almasınlar ya.Böyle güzel arabaları sevmiyorlar.
adamlar dünyayı kendilerinden ibaret sanıyorlar herhal...
öyle bir havası var.
Amerika'da Skoda gibi VW Scirocco da yok.
Bırak olmasın aman!
Superb amerikalılara küçük gelir
Yok canım, o kadar da değil ya. 😀
Benim mondeo, passattan da latitude'den superb'den insignia'dan daha geniş 🙂 Superb'nin uzunluğu fazla sadece. Emniyet müdürleri niçin mondeo alıyor ve arka koltukta oturuyor? bu yüzden.
Kim ne derse desin 2009'da çıkan superb şimdiki kasadan daha güzel, 2015 superb hariç 🙂
Mondeo biraz hantal bunların yanında. yani #birazağar
Piyasası ağar