Ne olacak bu Türkiye'nin hali dolar almış başını gidiyor...
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben diyorum ama Türkiye ekonomosi battı! Açıklama bu kadar. Battı resmen, nasıl düzeleceğini herkeste çok iyi biliyor.
ne bakımdan soruyorsunuz dolarla işiniz mi var ?
Türk lirasının değeri düşüyor ekonomimiz bozuluyor
@maximilian haklısınız . Amayerli mala önem verilmeyen desteklenilmeyen bu millete bunlar müstehakdır
@maximilian gerçekten dolarla olan ilişkin nedir. ? sadece teknoloji satın almak mı
daha tartışmayı bilmiyoruz
@kendifikri dolar artınca akaryakıt ve doğalgaz fiyatları paralel olarak artar bu olay dalga dalga ilerler ve 1-2 hafta sonra fiyatları artmış görürsün ay sonunda elektriğe zam gelir ayda cebinden 50-100tl arası para çıkar sadece kur yüzünden
Ekonominin düzelmesi için gerek ve yeter şart, ithal ham madde ile üretim yapmamaktır. Gerektiriyorsa da mümkün olduğunca az ithal ham madde kullanmaktır. İthalata dayanan üretim, çok az ülkeyi kurtarır. Zaten bu ülkelerde alternatifi az olan ürünleri üretiyordur. Mesela teknolojik ürünler, yani tamamen ithal ham maddeye dayanan üretim yapıyorsa da, ürettiği teknolojinin teknik bilgisine sadece kendisi sahiptir. Mesela arm işlemciler, kaç ülkede teknik bilgisi var? Yada jet yolcu uçağı, vb. Bunun dışında, teknik bilgisi artık genele yayılmış olan ürünlerde ham maddeyi de kendi kaynaklarından kullanmadığın sürece ekonomi daima açık verecektir. Örneğin tekstil, örneğin otomobil, örneğin ağır sanayi makinesi vb.